dinsdag

De gelukkige huisvrouw

Oké, ik dacht laten we het proberen.. Bij de Hema koffieleuten en heel vroeg de stad in..

Ik vanochtend op mijn paasbest de stad in. Natuurlijk veel te vroeg, want de H&M was pas om half tien geopend. Ik dacht dat altijd de winkels om 9.00 u open gingen, wat heb gemist?? Gelukkig werkt de Hema nog wel in mijn tijd. Hema dus om 09.00 in de ochtend. Cappuccino here i come... Daar vergiste ik me in... Er stond gewoon een rij?? Want (ook gemist) je kan voor € 1 een ontbijt krijgen + koffie bij de Hema... En door die fantastische lage prijs stonden ook meteen alle soorten en maten in de rij. Je kent het wel van die vrouwen en mannen die je vaak in de stad ziet 'hangen'.

Kwartier later kon ik eindelijk gaan zitten met mijn cappuccino. Net toen ik mijn eerste slok wilde nemen hoor ik een vrouw met een zware shag stem zeggen "ik was vanochtend aan de diarree" , waarop de vrouw aan de aan de andere tafel antwoorde "o ja joh". O nee dacht ik waar ben ik in vredesnaam beland. Haar 2e zin was "Weet je Jerry heeft ook kanker?" Wederom tegen de tafel verderop... Shit ik zit tussen het lokale shag rokende koffieclub in...

Je hebt nog nooit iemand zo snel een cappuccino zien opdrinken..

Huisvrouwlijst.

1. 09.00 in de ochtend koffie drinken met de vrouwen bij de Hema
2. In de ochtend winkelen
3. 10.00 in de ochtend je huis schoon hebben
4. Koffie drinken met de buurvrouw


Nummer 2 op de lijst was overgens wel een succes....

10 opmerkingen:

  1. Hahaha geweldig. Geen succes dus leuten bij de Hema, in de vroege ochtend. Waarschijnlijk ook niet met de lunch.

    Gelukkig dat de rest wel je wel goed bevallen is.

    Maaruh dat heb je snel gedaan, om 10 uur al het huis schoon hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. effe kijken ...
    1 heb ik nog nooit gedaan want de Hema serveert hier in België geen koffie ... schande! ... hoewel na jouw Hema-verhaal ik dit misschien als positief moet zien :oD
    2 heb ik wel al gedaan, doe ik zelfs meestal dan heb ik niet al die luierikken die graag uitslapen en dan op hun duizendste gemakske heel de breedte van de straat in palmend de stad door lanterfanten
    3 is me ook ooit gelukt :o) toen manlief nog in Brussel werkte en dus hondsvroeg opstond en ik de late shift had ... maar sinds ik huisvrouw met kind ben lukt me dat niet meer lol
    4 heb ik ook al gedaan maar dan met marokaanse thee want mijn buurvrouw is marokaanse :o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben sinds 3 weken volledig huisvrouw. Besloten om voor de kindjes er te zijn.. Maar poeh das wennen zeg...

      Verwijderen
  3. **zucht**
    Wat is het leven toch makkelijk voor een huisman die geen koffie lust . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volledig huisvrouw zijn....zware taak!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker genieten.. Je blog gaat goed!! Leuk om te volgen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk herkenbaar! En 't plaatje is ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen