woensdag

Movember

Ooit van gehoord?? Ik niet tot dat ik een ontzettende lelijke foto van een vriend van mijn man op mijn facebook zag staan..

Sjesus dat was een  "lekkere" Peruaanse knul en nu zit er zo'n gevaarte boven zijn lip! Je snapt natuurlijk wel als nieuwsgierige journalist daar het fijne van wilde weten. Ik kon me namelijk onmogelijk voorstellen dat deze Pepe zich vrijwillig aan het verlelijken was.

Maar toen ik door had dat zijn "motieven" zuiver waren, kon ik niks anders dan lof uiten voor deze knul.

Pepe steunt namelijk een actie tegen prostaatkanker!

Wauw he! Moet je nagaan wat er gebeurd als wij vrouwen onze 'snor' laten staan!




 Heb wel medelijden met zijn vriendin!!




7 opmerkingen:

  1. Niets dan lof voor dit initiatief!
    En het werkt! Dat heb je nu zelf wel aan den lijve ondervonden. Want iemand die normaal een blotte billen koppie heeft, valt wel op met ineens een snor. En nieuwsgierige mensen, vragen dan waarom... :)

    Liefs,
    Mama Krieltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker en iedereen moet er even aan zitten heb ik gehoord hahaha

      Verwijderen
    2. Hele mooie bijkomstigheid voor de vrijgezelle man ;)

      Verwijderen
  2. De foto doet het niet! En nou ben ik helemaal benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat stom dat hij het niet doet :).

      Maar hier nogmaals de link. http://nl.movember.com/mospace/3618773

      Verwijderen