donderdag

Niet Hallo Jumbo, maar HALLO Nederland

Nou ben ik niet echt iemand die zich wil mengen in politiek of religieuze meningen..

Tja ik heb geleerd, waar je geen verstand van hebt moet je je ook niet mengen. Maar volgens mij weet ik wat ik onder ga neerzetten net zoveel vanaf als menig lezer van mijn blog!

Waar zijn wij nou in vredesnaam mee bezig man! We maken ons gigantisch druk over zwarte piet, en vergis je niet, ik en mijn kinderen genieten elk jaar van dit prachtige kinderfeest! Maar denk je nou echt met IS en Ebola op de loer dat dat is waar we nu mee bezig moeten zijn??

Of denk je dat het onze kinderen heel erg veel uit maakt of onze piet nu Blank/Donker of noem eens wat geks geel is?? Of is het relletje verkeerd begonnen, had het beter gevraagd kunnen worden?? Ach het spijt me maar de multi culti piet komt er vast en een Aziaat in een pieten pakje lijkt me ook wel weer wat hebben, vooral als ze dan ook nog eens Fries gaan praten.

Maar wacht dat is niet wat me echt bezig houdt! Nee dat is de IS, doodsbang word ik er van! Ze zijn al op de grens van Turkije en dan Ebola ook dat heeft Europa bereikt!! 

Armoede, oorlog, verkrachtingen, ziekten dat zou onze aandacht moeten hebben! 

En laat iedereen Sinterklaas vieren zoals hij of zij ( of alles daar tussen in ) het zelf wil?


5 opmerkingen:

  1. Dank je, ik voel hetzelfde. Groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geloof dat het ook maar een kleine groep is die zo moeilijk doet over Zwarte Piet. Maar die schreeuwt gewoon heel hard.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé ben je daar weer!? Was je een jaar kwijt... :) Ik ben een jaar geleden onder een andere naam en blognaam verder gaan bloggen. Ik was WBJ (even afgekort), sta rechts (als 15 of 16e) in je leeslijst. Schimmige figuren hebben mijn verwijderde blog bevuilt met Indiaase jurken.

    Leuk dat je weer gaat bloggen. Wat die hele Piettoestand betreft, je hebt gelijk, ik word er ook gek van, van dat gezanik. Er gebeuren zoveel vreselijke dingen in de wereld momenteel en dan gaan we met z'n allen in NL ook nog moeilijk doen over Piet en winkels boycotten (zucht)...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja was ik weer, een zwangerschap en even geen zin goed roet in het eten :D.

    BeantwoordenVerwijderen