zondag

30 Seconden

Jaaa 30 seconden dat is alles wat er nodig is om een goed huwelijk kapot te maken :).

Je hebt van die vrienden, kan je je vast wel voorstellen.. Van die vervelende mensen die bord spelletjes meenemen naar een gezellig avondje borrelen. Nou ik raad je aan nodig ze NOOIT maar dan ook NOOIT weer uit.

Gisteravond kwamen er 2 goede vrienden van ons langs om even gezellig bij te kletsen over de dagelijkse beslommeringen, tenminste daar hadden manlief en ik op ingesteld. Je neemt een fles wijn (3 bier voor manlief), flesje Malibu wat cola. Flink wat te snaaien voor manlief en het gezellige avondje kan beginnen.



Niet dus!! Ze vonden ons niet gezellig genoeg dus besloten ze om 30 seconden mee te nemen. ( voor de leek het ideale bordspel om je relatie te testen ) Het idee achter 30 seconden is dat je 5 dingen omschrijft en die moet de tegenpartij raden en je raadt het al binnen 30 seconden.... En die druk lag hoog, echt HEEL hoog. Je wilt vooral niet afgaan tegenover die "leuke" vrienden ( volgende keer pictionary, we're going to kick you're ass!!! ). En dan krijg je dus het cliché, stelletje tegen stelletje -ik zweer het, ze hadden van te voren geoefend kan niet anders- en hoe lief ik mijn man ook vind, ik wil echt niet met hem in 1 team! Hij is zo bloody fanatiek dat ik op 6 verschillende manieren krijg te horen hoe ik beter moet omschrijven. Maar schat ik word alleen maar slechter naarmate de fles leger word!

En echt hun gingen als een tierelier en manlief werd maar fanatieker hoe meer we achter lagen hoe meer hij wilde winnen "je weet toch wel dat de Arena in Amsterdam staat?!!!". euhhh nee. Tenminste toen niet, kreeg spontaan een enorme black out ( fles was leeg ). Ik presteerde het om tegen mijn verslaafde voetballer DE KUIP te zeggen... Toen had ik het helemaal gedaan...Conclusie vrienden vrolijk naar huis en wij vol wraak.....

Oooo ik zweer je ik krijg jullie nog wel :)

Geschreven door een katerige prinses.

PS. Ruzie moet je ook weer goedmaken * smile *.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten