woensdag

Mamadag

Ja mama dag... En nee geen vrije dag, mamadag!
Het gaat fantastisch vandaag. Zoonlief had zijn behoefte al tot aan zijn oksels zitten. Toen ik mijn dochter vroeg 'wie is de liefste van de hele wereld' zei ze de naam van vriend en tot slot noemt mijn zoon me de hele dag 'Nita' (mijn gastouder heet Sjanita).

Dus mocht de 'liefste 'van de wereld mijn dochter ook naar school brengen, lekker puh! De hele dag heb ik tegen mijn zoontje Mama gezegd. Dus nu noemt ie me papa, ach het is een verbetering. Verder alleen maar gepoetst, gepoetst. Oja en ik kwam er achter dat mijn nieuwe sokken bij mijn ondergoed lag. En mijn ondergoed bij mijn dochters ondergoed lag en mijn hempjes bij mijn zoon in de kast. En die ontdekkingen doe ik met een glimlach, ik vind namelijk dit ADD trekje van mijn man uberschattig (niet verder vertellen!)


En toen kwam manlief thuis in mijn grondig gepoetste huis met zijn kerstpakket die hij met alle geweld nu moest uitpakken op de grote tafel.. Dus nu kan ik nog flink piepschuim opruimen...


Maar als dan je dochter je spontaan een kus geeft en je zoon van anderhalf haar na probeert te doen kan je de hele wereld aan..Heerlijk een mamadag..


Gelukkig is het morgen 'papa' dag en mag mama morgen weer slim, grappig en zonder vlekken door het leven gaan.

2 opmerkingen:

  1. Word er bijna jaloers van, maar gun het je van harte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje..Ben ook wel erg blij met mij chaos gezin..

    BeantwoordenVerwijderen