woensdag

'niet normaal'

Ik weet het zeker ik ben ziek..

Zoals ik al eerder had vermeld gaan we verhuizen... Dus ik ben al druk met alle niet noodzakelijke dingen aan het inpakken, en let op borrelvriendinnetje alles wat ik meer dan een jaar niet gebruik pleur ik weg.. De dozen staan al opgestapeld in de gang, schuur en zolder. Ondertussen is het een choas in mijn huis en hoofd en word ik knettergek thuis.

Maar wees gerust ik heb mijn 'wipneus' de goede kant op... Mijn mooie nieuwe huis. Ik droom er zelfs over. 5 slaapkamers die ik kan vullen. En nee niet met baby's!! Maar met kleren, fitness spul, zonnebank , kleren en schoenen.. Want je gelooft het niet maar ja ik kwam er vandaag achter -3 dozen vol- dat ik 43 paar schoenen heb?!!!! (slippers en gympen meegeteld). 6 paar gympen van hardloop schoenen tot afgetrapte sneaker.. 8 paar pumps blauw tot en met grijs of zwart met strikje. 11 paar laarsen (4 paar gekregen van schoonma meegeteld) Ballerina's en ook nog heel veel enkellaarsjes en slippers...

Ik ben ziek, en het is er zo ingeslopen :(

Manlief heeft toch gelijk als hij zegt "je hebt toch genoeg schoenen schat?". Ik heb mijzelf beloofd dat ik een kast maak voor mijn huidige schoenen en voorlopig geen nieuwe haal - 4 weken-  ik moet er namelijk wel bij zeggen dat sommige al jaren oud zijn...

Ben bang dat het 84% kastruimte Prinses word en 16% manlief, dat is toch overal zo???

P. Schoenentic?

1 opmerking:

  1. Zeker niet normaal. Volgens mij ook wel een vrouwenkwal, kunnen we niks aan doen;-)
    Ja hoor dat is overal zo, niks gek aan.

    Heel veel succes en strekte met de verhuizing. De laatste lootjes wegen het zwaars, even nog volhouden.

    Debby

    BeantwoordenVerwijderen