woensdag

VI

Manlief vroeg gisteren aan mij “liefje, wil jij een VI  (Voetbal International) voor me meenemen? Aangezien ik in een goede bui was, was dat geen enkel probleem.

Aangekomen in Albert Heijn loop ik rustig mijn boodschapjes te verzamelen, ik loop langs het bier en denk ‘ach, een biertje voor bij de VI kan hij vast waarderen’.

Normaal gesproken word ik wel vaker aangegaapt door mannen. Komt vanwege mijn lange blonde haar denk ik?! En mijn weelderige figuurtje waar nog 5 kilo afmoet. Lang leve Hema’s corrigerende ondergoed. Maar gisteren spande de kroon hoor….

Het begon toen ik het pad van de tijdschriften in liep.. Niet meteen door naar de vrouwen afdeling (wat ik normaal wel doe) maar naar het eerste gedeelte. Natuurlijk is die stomme VI niet meteen te vinden, maar moeten ze er een zodanig ongeorganiseerd zooitje van maken? Zal wel mannen logica zijn. Maar toen loerde er van de diepvries een jongen naar me. Toen ik dat door had gaf hij mij een ‘knikje’ van goed zo…

VI gevonden en op naar de chips. Let op in mandje bier en VI. Sta ik bij de chips! Staat er een oudere man naast me, kijkt in mijn mandje, kijkt vervolgens naar mij en geeft me een glimlach. Ik haal een wenkbrauw op en denk jagggggg viezerik. Laat niks merken en loop door richting kassa…

Uiteindelijk bij de kassa komt er zo’n jong kereltje na mij en ziet wat ik op de band heb liggen. Bier, chips en de VI en zegt ‘zo jij hebt smaak’! Ik, zeg ik smaak nee joh… Heb gewoon de pech dat ik een voetbalfanaat ben tegengekomen in het leven, en ik alles voor hem over heb.

Nooit meer….    

2 opmerkingen:

  1. Hahaahahaha.... Volgende keer alleen maar groente en vrouwen bladen in je mandje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt wel hahah.. Maar als je vrijgezel bent dan is het natuurlijk ideaal!!

      Verwijderen