zondag

Vrijgezellenfeest

Goh wat heb ik weer een weekend achter de rug.. Van briljant gedanst, te lekker gegeten tot ontzettend mutserig!

Het begon allemaal zaterdag middag. Ik had de 'kolder in de kop' je kent het wel.. Je moet er even uit.. Even onder de 'volwassen' mensen. Ik had manlief al gevraagd of hij met me uit eten wilde of naar de film.. Neuriet "net als in de film, ik wil het!" Nou dat idee dus. Maar manlief word oud.. Heel erg oud.. Meneer had namelijk van zijn broertje het vrijgezellenfeestje vrijdag. En nou ben ik me er toch echt heel erg van bewust dat mijn mannetje er niet meer tegen kan!

Na flink wat consumpties achterover te hebben geslagen, koos mijn schat er voor om op de kleinste bank (bij mijn schoonouders) te gaan slapen. Heerlijk in foetus houding met zijn hoofd op het bijzettafeltje. Na welgeteld 4 verdiende uren werd hij wakker, gebroken! Lief ik ben zo moe.. Zucht!

Dus toen heb ik maar even rond gevraagd wie er dan wel zin had om even lekker gek te doen.. Gelukkig voor mij wilde een vriendin wel een borreltje doen.. "Het word niet laat hoor schat" hoor ik mijzelf nog zeggen.. Waarom word het dan wel altijd gigantisch laat? Met een rotgang en niet geheel recht ben ik om 4:15 naar huis gefietst... Dat ik niet weer bij mijn schoonouders op de kamer heb gestaan midden in de nacht is een wonder...

Wat meer voorspelbaar was, was die kater... Waarom is dat nou nodig zo'n kater om dan ook nog vervolgens een uur minder te mogen slapen! Nee het werd me echt niet gegund.. Vooral niet omdat ik op tijd op moest om hapjes te maken voor het vrijgezellenfeestje van mijn schoonzusje. Kreunend en zuchtend heb ik het toch voor elkaar gekregen om spare ribs en salade te maken.. Mijn maag draait nog om bij al dat lekkers.. Het word nog veel erger het oww zo bruisende feestje hield in dat we een 'memo bord' gingen maken.. Stel je maar voor, nietmachines, hamers en lijm. Allemaal kakelende kippen... Pff en ik zag nog steeds alles dubbel...

Prinses Nonsense met een houten kop...

2 opmerkingen:

  1. Arme Prinses!!! Gaat het intussen wel wat beter? Ik zit nu zelf ook met een soort van houten kop, maar helaas heb ik er van te voren geen drinkgenot van gehad ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat is je overkomen dan? Hier gaat alles weer prima hoor ondertussen hahah..

      Verwijderen