vrijdag

Kriebels (ik zeg JA)

Hier zit ik dan 9.27 in de ochtend, zoon op schoot. Wat van typen een onbegonnen werk maakt. Maar ik geniet er echt even van, want ik krijg de kriebels....

Niet dat ik twijfel, maar gewoon zenuwachtig "de kriebels". Je weet wel, je bent niet vrijgezel meer, wettelijk vast. Ik ben niet het type wat graag 'vast' zit. Van 'vast' krijg ik andere kriebels. Maar deze keer kan ik niet wachten om ja te zeggen.Want niet alleen ik zit 'vast' ook mijn eigen heerlijke puppy eyes playboy zit, ja 'vast' aan mij en dat klinkt geweldig..

Zo ga ik eerst een heerlijk lang bad nemen en zorgen dat mijzelf heerlijk verwen met scrubje, maskertje en zo.. Daarna nog even de teint bij werken onder de zonnebank.. Om vervolgens mijn mooie schattige roze/ bruine jurkje aan te trekken (het is maar ger. partnerschap, gran final is volgend jaar)..  Deze vrouw zal laten zien aan vriendjelief (nog wel, smile) wat voor lekker 'wijf' die in huis heeft. Ik wil heerlijk sexy zijn(net als elke andere dag eigenlijk).

Maar toch ben ik nerveus. Vroeger dacht ik nooit 'ware' liefde tegen te komen. Ik met mijn bagage en karakter, niet te temmen... Maar toch, ik heb het gevonden. En het is hem gelukt.. Ik ben getemd. Dit is het! Anders wil ik het niet... Hij is degene die ik na drie jaar nog begeer en lief heb.

Wens me geluk, liefde en bovenal succes met ja zeggen!!

Vanmiddag miss Zijsveld!

5 opmerkingen:

  1. Ik wil je heel veel geluk en liefde toewensen en ben blij om te lezen dat jijje qware liefde hebt gevonden. Ik hoop op een: "en ze leefdennog lang en gelukkig"

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thnxxx Walter en voor jou natuurlijk ook alle geluk met je prille liefde ;-)

      Verwijderen
    2. Dank je. Hopelijk ga ik je voorbeeld volgen......

      Verwijderen
  2. proficiat alvast Miss Zijsveld. Ik hoop dat de 'JA' er klaar en duidelijk uit gekomen is en ik wens je veel liefde toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beetje late reaktie, maar toch van harte gefeliciteerd! En hoe bevalt dat nu, Miss Zijsveld zijn?

    BeantwoordenVerwijderen