donderdag

Gezonder is dat beter?

Heel langzaam ben ik aan het besluiten om wat gezonder te gaan leven. Misschien iets minder roken.. Tja ik rook weer.. Het is bij mij al 15 jaar hetzelfde liedje dan rook ik weer wel dan weer niet! Dan komt er weer een zwangerschap tussendoor.. Je kent het wel. ‘Ach’ zei ik altijd tegen mijzelf je bent een Bourgondiër!! Maar nu ben ik meer een verslaafde (is een kei in overdrijven).

En ik vind dat wel welletjes. Het weer is er weer naar om wat meer te gaan hardlopen, en ik ga minderen met alles wat slecht voor me is... ( en dat word een hele beproeving )

Ik ben namelijk het type dat geniet van het leven met volle teugen. En weet je wel hoe lastig het is om een broodje kroket en mosterdsoep te laten liggen?? Of een fles wijn niet leeg drinken als je gezellig zit – en dan gaat de ene naar de andere siggi aan -.. Nee moet maar even met wat minder... Wens me geluk!!

Krijg ik net een smsje van manlief “ mag ik een abonnement op de VI, als verlovingskado van jou voor mij ” ?? Alsof er niet genoeg voetbal in ons huis is. Gelukkig is er nu ruimte om een ‘mancave’ te maken op zolder, ver weg van de kinderen en van mij... Ik visualiseer natuurlijk de rotzooi en stank.. Bleeh! Maar goed mijn antwoord was vrij simpel “is goed schat als jij vanmiddag dan een verlovingsring mt 16 koopt als verlovingskado van jou voor mij “. Ben benieuwd of hij een abonnement neemt :).

P.S. Hebben jullie foto’s van trouwjurken die jullie leuk vinden? Ben benieuwd naar de smaak van anderen!!

6 opmerkingen:

  1. Op de site van Barbara Fabrée kan je veel inspiratie doen.

    Dit is de site: http://www.barbarafabree.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker herkenbaar! Heel veel succes en gaat je vast lukken, laat die jurk een goede motivatie zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ZO probeer ik het ook te bekijken. Maar ik ben soms echt slap en snel over te halen hahahah

      Verwijderen
  3. Google op Pronovias en op Ellie Saab..... :) Supermooie jurken.
    Bij Groupon heb je toevallig net vandaag VI in de aanbieding. Ik weet niet of je het kent....

    Roken? Ach tja... ik zeg daar maar niets over :)

    BeantwoordenVerwijderen